» » آشنایی با مراحل فروش هواساز صنعتی

آشنایی با مراحل فروش هواساز صنعتی

مهندس سوری
19 شهریور 1398 | 12:27
افزودن به علاقمندی ها
شما وارد سایت نشده اید

آشنایی با مراحل فروش هواساز صنعتی

هواساز ها از جمله تجهیزاتی هستند که دارای ساخت یکسان کارخانه‌ای نخواهند بود. این تجهیزات بسته به نوع کاربری، ابعاد محیط و امکانات فضا در مسیر طراحی تا مونتاژ و نصب در محل قرار خواهند گرفت. از این رو به جهت تامین انواع هواساز ها، شرکت های متعددی تاسیس شده اند که عمده فعالیت آنها در مشاوره تا طراحی و تولید انواع هواساز ها می باشد. از این رو پروسه ی فروش هواساز صنعتی شامل مراحل گوناگونی است. مراحلی که هر خریدار تا تولید کننده ی هواساز صنعتی باید متوجه ی آنها باشند تا در مسیر فروش هواساز صنعتی دچار اختلال، سردرگمی و یا عدم رضایت نشوند.

 

انتخاب نوع سیستم، اولین گام در فروش هواساز صنعتی

از هواساز صنعتی به جهت ایجاد یک تعادل دمایی، رطوبتی و کنترل سطح آلاینده های موجود در محیط همراه با برقراری تهویه استفاده می شود. برای رسیدن به این اهداف می توان انواع متنوعی از تجهیزات را به شکل انفرادی و یا در کنار هم مورد بهره برداری قرار داد. انواع فن کویل ها، پکیج های یونیت پشت بامی، ایرواشر ها و... از جمله تجهیزاتی هستند که دارای عملکرد تا اهداف کم و بیش یکسانی هستند.

اینکه چه نوع سیستمی مناسب فضای مورد نظر است و در نهایت برای تکمیل یک سیستم هواساز کاملاً مناسب چه تجهیزاتی باید در کنار هم مورد استفاده قرار گیرند، یک امر تخصصی است که همراه با بررسی کامل فضای هدف صورت می‌گیرد. به این ترتیب می توان در فروش هواساز صنعتی تا خرید تمامی تجهیزات اصلی و وابسته به آن، انتظار نهایت بهره وری را داشته باشیم.

تعیین مشخصات مورد نظر در خرید و یا فروش هواساز صنعتی

بعد از آنکه با توجه به نوع فضای تحت کنترل و الزامات حاکم بر آن، ساختار تجهیزات مورد استفاده استخراج شد و در نهایت متوجه ی نصب چه نوع سیستم هواساز صنعتی قرار گرفتیم، تعیین خصوصیات کاری هواساز هدف، در مرحله ی بعد صورت خواهد گرفت. اینکه هواساز و تجهیزات وابسته به آن از چه ظرفیتی برخوردار باشند، مجهز به چه آپشن هایی بشوند، چگونگی نصب در محلشان، نوع تغذیه و... مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

هواساز صنعتی

هواساز صنعتی


از طرفی انتظارات محیط می تواند طیف گسترده‌ای از تجهیزات مصرفی را همراه یک هواساز صنعتی نماید. تنظیمات خاص دمایی، رطوبت، آلایندگی و... از جمله انتظاراتی هستند که می توانند شرایط کاری یک سیستم هواساز صنعتی را تحت تاثیر خود بگذارند.


تعیین قیمت در فروش هواساز صنعتی

در فروش هواساز صنعتی مسئله ی قیمت یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب نوع سیستم می باشد. گاها پیش می آید که وجود و یا حذف یک فیلتر کوچک چه تاثیرات عمیقی بر قیمت تمام شده ی تمام سیستم هواساز صنعتی خواهد گذاشت. در برخی از موارد مانند تهیه ی هواساز صنعتی برای اتاق تمیز، خریدار ملزم به رعایت بسیاری از موارد خواهد شد؛ اما در بسیاری از موارد طیف گسترده ای از اقلام در حالتآپشنقرار خواهند گرفت کهحذف و یا حضور آنها تاثیرات قیمتی خود را بر کل سیستم هواساز صنعتی خواهند گذاشت.


مراحل اجرایی در فروش هواساز صنعتی

بعد از طی کردن تمام مراحل انتخاب تا طراحی و قیمت گذاری، پروسه ی تولید هواساز توسط شرکت‌های فعال آغاز خواهد شد. این پروسه شامل مراحل تولید، تست تا نصب تمامی تجهیزات هواساز صنعتی خواهد بود. از طرفی مسئله ی گارانتی تا خدمات پس از فروش نیز می‌تواند از الزامات در مراحل فروش هواساز صنعتی باشد.


شرکت کولاک فن با توجه به مهارت های تخصصی در طراحی تا مشاوره در نصب و راه اندازی کلیه ی سیستم های تهویه مطبوع در فضایی حرفه ای آمادگی مشاوره تا طراحی و فروش هواساز صنعتی را برای مشتریان خود در سطح کشور دارا می باشد. این شرکت توانایی فعالیت مستمر و حرفه ای در تمامی شهر های ایران را دارد. 

منبع :
koolakfan.com
دسته بندی :  مقالات
به کانال رسمی ایران هواساز در تلگرام بپیوندید.
کانال تلگرام ایران هواساز